V rámci vzdělávacího programu nazvaného Jak chytře NA PRODEJ ZE DVORA lokálních produktů a biopotravin určeného zejména malým zemědělským producentům jsme pro Vás připravili sadu krátkých inspirativních videí zabývajících se následujícími oblastmi:
- Marketing a marketingová komunikace lokálních produktů a biopotravin
- Formy a organizace přímého prodeje lokálních produktů a biopotravin
- Cenotvorba a ekonomika prodeje lokálních produktů a biopotravin,
- Obchodní a prodejní komunikace, psychologie prodeje.
Jste lokální zemědělský producent? Pokud ano, tak přesně pro Vás je následující obsah.
Věříme, že znalosti a vědomosti získané prostřednictvím těchto krátkých programů Vám pomohou lépe a efektivněji prodávat Vaše kvalitní produkty tak, abyste byli spokojeni Vy sami a Vaši zákazníci se k Vám s radostí vraceli!
YouTube kanál: a teď česky!
Marketing a marketingová komunikace lokálních produktů a biopotravin
(celý seznam na YouTube zde.)
01 Hlavní mediální sdělení – claim | 02 Newsletter | Další videa…
Formy a organizace přímého prodeje lokálních produktů a biopotravin
(celý seznam na YouTube zde.)
01 Faremní prodej ze dvora| 02 Další podmínky prodeje ze dvora – čerstvé maso | Další videa…
Cenotvorba a ekonomika prodeje lokálních produktů a biopotravin
(celý seznam na YouTube zde.)
01 Rodinná farma – myslete ve vertikále | 02 Rodinná farma – přidanou hodnotu tvoří živá a neživá práce | Další videa…
Obchodní a prodejní komunikace, psychologie prodeje
(celý seznam na YouTube zde.)
01 Proč nakupujeme | 02 Chování zákazníka | Další videa…
Projekt je realizován s finanční podporou Ministerstva zemědělství