Jak se již stalo tradicí, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) každý rok přichází s novým, specificky zaměřeným celoročním projektem. Hlavním nedotačním projektem pro letošní rok bude ROK NOVÝCH PŘÍLEŽITOSTÍ 2021, který tak navazuje na úspěšné předchozí projekty Rok řemesel 2016, Rok venkova 2017, Rok rodinného podnikání 2018, Rok digitálního podnikání 2019 a Rok malého podnikání 2020. Cílem projektu Rok nových příležitostí 2021 je ukázat malým a středním firmám a živnostníkům cesty ke zvládnutí změn vyplývajících z krizového ekonomického období a k využití nových příležitostí a přístupů k podnikání. Rok 2021 bude rokem velkých změn, na které je nutné se adaptovat. AMSP ČR chce přinést inspiraci jak na to, kde hledat nové příležitosti. Cílovou skupinou jsou malé a střední podniky a OSVČ, spolky, pozorovatelé a partneři AMSP ČR. Celkový marketingový dosah tak představuje ca 300.000 subjektů.
Hlavními tématy projektu budou:
- MODUL I. – Zvládnutí změn v podnikání v důsledku koronavirové krize
(LEDEN – BŘEZEN 2021)
Hlavním tématem modulu I. budou dopady na podnikání v důsledku koronavirové krize. Ukážeme si, proč podnikání nenechat, jak se adaptovat na změnu, jak stabilizovat podnikání a více.
- MODUL II. – Produktivita, nový přístup k zákazníkům a partnerům, udržitelnost a CSR
(DUBEN – ČERVEN 2021)
V modulu II. se budeme věnovat novým přístupům k zákazníkům, k produktivitě a ke komunikaci s partnery. Představíme alternativní způsoby poskytování služeb v B2C a v B2B, potřeby zákazníka v nových podmínkách a více.
- MODUL III. – Nové přístupy k řízení týmu a práce se zaměstnanci
(ČERVENEC – ZÁŘÍ 2021)
V modulu III. budeme řešit řízení lidí na dálku, nové přístupy šéfů, alternativní formy práce (home office, zapůjčení zaměstnance, tipy, best practice, úskalí legislativy) a více.
- MODUL IV. – Marketingové, technologické a digitální trendy
(ŘÍJEN – PROSINEC 2021)
V modulu IV. se přiblížíme tématům jako je Influencer marketing v MSP, využívání interaktivního marketingu, trendy ve virálních kampaních, technologické a digitální trendy v hodnotovém řetězci, a více.
Generální partneři projektu
Generální mediální partner projektu
Partner projektu
Mediální partneři projektu
Podporovatelé projektu